|
|
Prima | Media | Noutăţi | Anunț cu privire la prelungirea concursului prin modificarea datei-limită de depunere a documentelor la concursul pentru ocuparea funcției publice vacante de Consultant, Direcția cercetare și analiză
16.02
2024 Anunț cu privire la prelungirea concursului prin modificarea datei-limită de depunere a documentelor la concursul pentru ocuparea funcției publice vacante de Consultant, Direcția cercetare și analiză
A N U N Ţ
cu privire la prelungirea concursului prin modificarea datei-limită de depunere a documentelor la concursul pentru ocuparea funcției publice vacante de Consultant, Direcția cercetare și analiză
În conformitate cu Regulamentul cu privire la ocuparea funcției publice prin concurs, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 201/2009, se anunță prelungirea concursului prin modificarea datei-limită de depunere a documentelor la concursul pentru ocuparea funcției publice vacante de Consultant, Direcția cercetare și analiză, până la data de 15 martie 2024.
Persoana de contact: Ana Toma, consultant principal, Serviciul resurse umane. Telefon de contact: 022-253-723. E-mail: ana.toma@constcourt.md.
Adresa poştală: mun. Chişinău str. Alexandru Lăpușneanu, nr. 28 Curtea Constituțională COMISIA DE CONCURS ANUNŢ cu privire la desfăşurarea concursului
Funcțiile publice vacante: funcție publică de execuție Direcția cercetare și analiză Consultant - 1 post vacant. Tip angajare: pe o perioadă nedeterminată. Scopul şi sarcinile de bază ale funcţiei publice vacante, conform fişei postului Scopul general al funcţiei: Contribuie la realizarea și buna desfășurare a activității direcției, asigurarea analizei și sistematizării actelor emise de Curte. Sarcinile de bază ale funcției: - Gestionarea fondului de carte; - Asigurarea funcționalității bibliotecii electronice la care este abonată Curtea. - Sistematizarea jurisprudenței Curții. Pot candida persoanele care îndeplinesc în mod cumulativ următoarele condiții: - deţin cetăţenia Republicii Moldova; - posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege; - au capacitate deplină de exerciţiu; - nu au împlinit vârsta de 63 ani; - au studii necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă; - în ultimii cinci ani, nu au fost destituiți dintr-o funcţie publică conform articolului 64 alin. (1) lit. a), b) și f) din Legea cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr. 158 din 4 iulie 2008 sau nu i-a fost încetat contractul individual de muncă din motive disciplinare; - nu au antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie; - nu sunt private de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicție. Cerinţe specifice de participare la concurs: - studii superioare în domeniul dreptului, absolvite cu diplomă de licență; - cunoștințe de Word, Excel, Internet; - cunoașterea limbii engleze de nivel B1; - abilități de comunicare eficientă și prelucrarea informației orale și scrise, lucru în echipă, organizare, elaborarea documentelor, utilizarea mijloacelor tehnice din cadrul instituției. Atitudini/conduită: responsabilitate, disciplină, spirit de iniţiativă, creativitate, flexibilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă. Experiență profesională: - Persoanele interesate urmează să depună dosarul de concurs, care conţine: - formularul de participare [1]; - copia buletinului de identitate; - copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare; - documente ce atestă experienţa profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfăşurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative); - documentele de evidenţă militară – pentru recruţi şi rezervişti; - cazierul judiciar[3]. [1] Formularul de participare, specificat în anexa la Regulamentul cu privire la ocuparea funcției publice prin concurs; [2] Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situaţia în care dosarul de concurs se depune prin poştă sau e-mail, această prevedere se aplică la data desfăşurării probei scrise a concursului, sub sancţiunea respingerii dosarului de concurs. [3] Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declaraţia pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen maxim 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire. Salariu de funcţie: de la 9530 lei (brut). BIBLIOGRAFIA CONCURSULUI: 1. Constituţia Republicii Moldova; 2. Legea nr. 158 din 04.07.2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public. 3. Legea nr. 317 din 13.12.1994 cu privire la Curtea Constituțională. 4. Legea nr. 502 din 16.06.1995 Codul jurisdicției constituționale. 5. Legea nr. 25 din 22.02.2008 privind Codul de conduită a funcționarului public. 6. Legea nr. 133 din 17.06.2016 cu privire la declarația de avere și interese personale. Data limită de depunere a documentelor pentru participare la concurs: 02 februarie 2024 ora 16:00 La concurs sunt admiși numai candidații ale căror dosare de concurs sunt complete. Dosarele de concurs depuse peste termenul-limită nu se examinează de către comisia de concurs. Concursul se va desfășura în baza Regulamentului cu privire la ocuparea funcției publice prin concurs, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 201/2009 care, după examinarea dosarelor (admiterea la concurs), prevede următoarele etape: 1. Proba scrisă. 2. Interviul. Persoana de contact: Ana Toma, consultant principal, Serviciul resurse umane. Telefon de contact: 022-253-723. E-mail: ana.toma@constcourt.md. Adresa poştală: mun. Chişinău str. Alexandru Lăpușneanu, nr. 28
|